tirsdag den 27. december 2011

Lidt om Andreas A.

Hej med jer allesammen!
Jeg er Andreas. Jeg er 16 år, og går i 10. Klasse på Bramdrup Skole i Kolding.
Jeg er meget fodbold interresseret, så har gået til fodbold, men en skade holder mig tilbage, så træner i motioncenter, for at genoptræne lidt. Jeg er Manchester United fan, meget endda! Og FCK Fan!:-)
Jeg vil meget gerne være mekaniker, når jeg bliver stor! Jeg går også meget op i scootere.
Nå, nu til noget andet. Jeg har en mor og far, som bor sammen og en lille søster på 13 år. Jeg holder meget af dem allesammen.
Jeg har en bedste veninde som hedder Louise, som jeg mødte sidste år da jeg gik på Skovlund Efterskole(Fortæller jeg mere om senere.) Jeg har også en bedste ven som hedder Mathias(Ham som jeg blogger med), som jeg mødte til håndbold engang, vi har nu været bedste venner i næsten 2 år!
Jeg gik på efterskole sidste år! Det var noget af en oplevelse, som jeg syntes alle skal have!(Vi fortæller senere, om hvordan det er! Og, om vores opfattelse af det!)
Jeg er blevet forelsket i den her meget søde pige, som hedder Line.
Mit motto er: Carpe Diem. - Lev livet i dag, uden at tænkte over morgendagens bekymringer.
- Hvis der er meget andet, så skriv en kommentar, om hvad i vil vide! :-))
http://kathrinejohansen.blogspot.com/ her er også en af mine veninder, og hendes blog! Læs også på den!
- Andreas A. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar