tirsdag den 27. december 2011

Efterskole livet! Af Andreas A.

Mit syn på et efterskole ophold! :-))
- Skovlund Efterskole 2010/2011! Var året for mig! Jeg vil råde alle til at tage et kig på den efterskole! :-))
Andreas A: Jeg synes at et efterskole ophold er noget af det bedste! Det fællesskab som der er, de venner som man for, de ting som man oplever, jamen alt ved et efterskole ophold, er fantastisk! Jeg gik på Skovlund Efterskole, sidste år altså, SKE 10/11, det var det bedste år i mit liv! Jeg nød hvert et sekund deropppe!
Men jeg synes, at alle skulle tage på efterskole og opleve, det vidunderlige ved det, selvfølgelig, er det ikke alle som syntes det er lige fedt, men sådan er det jo.
Man oplever, så mange fede ting på efterskole! Man for et helt andet syn, på mange ting, og man opdager også, hvor hurtigt man kan komme tæt på folk!
Mange, har det svært i starten deroppe, og vil gerne hjem, mangler vennerne derhjemme, mor og far, søskende, men det vender, man sig faktisk hurtigt af med, for man begynder at føle, at menneskerne på efterskolen, er en som en familie for en, specielt dine roomies! De kommer til at betyde meget for dig!
Jeg havde, det svært til tider på efterskole, da jeg gennemgår en depression, men jeg havde menneskerne deroppe, til at holde mig oppe. De hjalp mig utrolig meget, og snakkede med mig, var der når jeg havde brug for dem, og jamen jeg holder sku af dem! Mange, for også et godt forhold til lærerne deroppe, samt forstanderen, det gjorde vi(SKE 10/11), i hvert fald!
Elevfester er også noget af det bedste! Dem må, man ikke gå glip af!
Men, hvis i overvejer at tage på efterskole, og har brug for råd, så kan i jo spørge her eller skrive til mig på facebook: Andreas Ammitzbøll Aarup :-))
Men, hvis der noget andet, i vil vide, så må i jo lige smide, en kommentar og spørge! Så i er velkommen til at spørge løs.
- Andreas A. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar